Czasem może się wydawać, że szalejąca od lat globalna wojna kulturowa jest przegrana. Również w Polsce pojawiają się niepokojące oznaki: wyraźnie widać, jak rok po roku radykalna lewica, feministki i środowiska
LGBT, korzystając ze wsparcia możnych tego świata, są coraz bardziej zuchwałe, coraz bardziej butne i pewne siebie.
Pisałem już o skandalu, którym było udzielenie poparcia marszowi równości w Warszawie przez liczne globalne firmy; ich szefostwo coraz mocniej wykorzystuje zyski ze sprzedaży neutralnych produktów – usług finansowych, proszków do prania, lodów, odzieży, mebli – do promocji rewolucji obyczajowej.
Źródło: DoRzeczy.pl
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.