Rośnie oglądalność TVP Info, a spada TVN24

Rośnie oglądalność TVP Info, a spada TVN24

Dodano: 
TVP Info
TVP Info Źródło:PAP / Tomasz Gzell
W listopadzie br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVN24, które jednak traci widzów. Z kolei na drugim miejscu znalazło się TVP Info, które zanotowało wzrost oglądalności o 5 proc. – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Średni dobowy udział TVN24 wyniósł 4,34 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 6,98 proc. Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,76 proc. (po wzroście o 5,09 proc.). Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,26 proc. udziału.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1 proc. Jego wynik względem listopada zeszłego roku wzrósł o 10,88 proc. Ostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która nadaje od czerwca 2017 roku.

Największy udział (4,86 proc.) wśród grup kanałów newsowych w listopadzie br. miała Telewizja Polska, mająca w portfolio stacje TVP Info oraz TVP3 i notująca wzrost o 6,25 proc. Stacje te wyprzedziły anteny newsowe Telewizji TVN, których udział zmniejszył się o 6,26 proc. do 4,72 proc. (łączne dane dla TVN24 i TVN24 BiS).

Źródło: wirtualnemedia.pl
Czytaj także