KrajWłaściwa osoba na właściwym miejscu

Właściwa osoba na właściwym miejscu

Dominika Kulczyk
Dominika Kulczyk / Źródło: PAP / Radek Pietruszka
Dodano 75
NA PRÓŻNO || Bloomberg poinformował, że Dominika Kulczyk właśnie stała się właścicielką luksusowego domu w Londynie, za jedyne 57,5 mln funtów, czyli za równowartość blisko 300 mln zł!

Tymczasem już 8 marca na antenę TVN wraca program pani Dominiki „ Efekt domina”, w którym znów będzie się pochylać nad biedą i warunkami, w jakich muszą żyć ludzie w różnych zakątkach świata. Tym razem, jak czytamy, odwiedzi m.in. Nepal, Indie, Kambodżę i Senegal i „opowie o historii osób zmagających się z wieloma problemami”. Nie ma to jak właściwa osoba na właściwym miejscu. Albo we właściwym temacie.

Drzwi do sławy

Lara Gessler, córka popularnej matki, wzięła udział w kampanii reklamowej firmy produkującej drzwi. Niby nic, ale reklamy są specyficzne i zdążyły już oburzyć połowę show-biznesu. Czym? Otóż na plakacie reklamującym drzwi widać panią Larę i podpis: „Miejsce kobiet jest w kuchni”.

Sama Gessler tłumaczy, że reklama ma głębsze przesłanie, które nie wszyscy dostrzegają. – To, co uchodzi za kobiece cechy, to nie jest powód do wstydu, jeśli z głową się do tego podejdzie i się to posiądzie. Tak samo faceci w kuchni nie powinni uchodzić za pantoflarzy. Żyjemy w czasach, kiedy granice się zacierają, a to, co uchodziło za typowo babskie, może być tak samo pożądane jak typowo męskie cechy – tłumaczy celebrytka.

Jeszcze lepsze wydaje się tłumaczenie innej celebrytki Gabi Drzewieckiej, która też wzięła udział w tej samej kampanii. Na plakatach występuje z podpisem „Kobiety ciągle gadają i gadają”.

– Jeśli jesteś w czymś mocna, lubisz to robić – uczyń z tego swój atut. Zacznij z tego korzystać, postaraj się związać z tym swoją karierę. Nie zapominaj o tym. Dawaj radość sobie i innym. O to chodzi w tej kampanii. Ja nie reklamuję drzwi, ja mówię o promowaniu swoich mocnych cech – przekonuje. Podsumujmy: pani Lara i pani Gabi twierdzą, że kampania ma na celu promowanie mocnych cech kobiet i obalanie stereotypów ich dotyczących i dlatego wzięły w niej udział. Tylko co do tego 12 wszystkiego mają drzwi?!

Okładka tygodnika Do Rzeczy: 9/2020
Artykuł został opublikowany w 9/2020 wydaniu tygodnika „Do Rzeczy”
Zamów w prenumeracie lub w wersji elektronicznej:
/ jfi

Czytaj także

 75
  • asddsa IP
    Podziękujcie Polakom.
    Dodaj odpowiedź 0 0
      Odpowiedzi: 0
    • STACHU1 IP
      Świat zchodzi na psy
      Dodaj odpowiedź 7 3
        Odpowiedzi: 1
      • TA KASA NALEŻY SIĘ BIEDNYM POLAKOM IP
        ,,Dobroczynność" w ,,biednych krajach" za kasę zrabowaną Polakom?
        Dodaj odpowiedź 10 10
          Odpowiedzi: 1
        • antyPOPiS IP
          W 2015 roku głosowałam na PiS i A.Dudę! W 2019 roku poparłam KONFEDERACJĘ i zagłosuję w 2020 roku na Krzysztofa BOSAKA! Dlaczego moje sympatie przesunęły się z PiS na prawicową Konfederację?

          Niestety PiS nie wywiązał się z wyborczych obietnic oraz okazał się partią całkowicie uległą wobec żydów z Izraela oraz postkomunistycznej, złodziejskiej „oligarchii” z SB i WSW (WSI) !

          TW „Zegarek” Solorz vel Krok, TW „Ernest” L. Czarnecki czy rodzina żydokomuchów Kulczyków pod rządami PiS ma się tak samo dobrze, jak za czasów PO-PSL i SLD!

          Brawo „dobra zmiano” PiS za przestrzeganie porozumienia zawartego z komunistami w Magdalence przy okrągłym stole – „wy nie ruszacie naszych, a my waszych” !
          Dodaj odpowiedź 9 23
            Odpowiedzi: 1
          • olo707 IP
            bolszewia kulczykowa straszy
            Dodaj odpowiedź 18 8
              Odpowiedzi: 0

            Czytaj także