TVN od pół roku notuje duże spadki oglądalności. W minionym roku ani razu nie zajął pozycji lidera. Dlaczego widzowie rezygnują z programów tej stacji?
Telewizja ma się świetnie – zapewniał w sierpniu ubiegłego roku dyrektor programowy TVN Discovery Polska Edward Miszczak, prezentując jesienną ramówkę. Z tym entuzjazmem jednak trochę przesadził, zwłaszcza w kontekście własnej stacji. Bo już wtedy widać było, że TVN radzi sobie nie najlepiej. Dane z pierwszej połowy 2019 r. pokazały, że stacja notuje spadki i w grupie widzów powyżej czwartego roku życia przestaje wygrywać z konkurencją. Dane z drugiej połowy ubiegłego roku i ze stycznia tego roku pokazują, że nie idzie ku lepszemu.
Zostań współwłaścicielem Do Rzeczy S.A.
Wolność słowa ma wartość – także giełdową!
Czas na inwestycję mija 31 maja – kup akcje już dziś.
Szczegóły:
platforma.dminc.pl
Źródło: DoRzeczy.pl