Kioski sprzedają coraz mniej dzienników. Największy spadek zanotowała "Wyborcza"

Kioski sprzedają coraz mniej dzienników. Największy spadek zanotowała "Wyborcza"

Dodano: 
Siedziba "Gazety Wyborczej"
Siedziba "Gazety Wyborczej" Źródło: PAP / Szymon Pulcyn
Kupujemy w kioskach coraz mniej dzienników. Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualne Media, największy spadek (o 21,55 proc.) zanotowała "Gazeta Wyborcza".
W samych kioskach i salonikach prasowych w kwietniu 2018 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 241 411 egzemplarzy. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2017 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 8,32 proc.


Na drugim miejscu plasuje się "Super Express" (ZPR Media). Dziennik osiągnął średni wynik na poziomie 117 165 egz., notując spadek o 11,23 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,36 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu – wskazuje portal Wirtualne Media.

Kolejna w zestawieniu jest "Gazeta Wyborcza" (Agora). Średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała najbardziej w zestawieniu – o 21,55 proc. i wyniosła 65 279 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 69,02 proc.

Czytaj też:
Problemy finansowe Agory. Chodzi o ponad 13 milionów


Źródło: Wirtualne Media
Czytaj także