"Wszyscy jesteśmy panią Kasią". Nietypowa awaria w PKP Intercity

"Wszyscy jesteśmy panią Kasią". Nietypowa awaria w PKP Intercity

Dodano: 
Dworzec PKP, zdjęcie ilustracyjne
Dworzec PKP, zdjęcie ilustracyjne Źródło: PAP / Radek Pietruszka
Awaria w systemie internetowym PKP.

Zdziwić mogli się pasażerowie PKP Intercity, którzy w ostatnich godzinach bilet kupili za pośrednictwem internetowej platformy przewoźnika. Internetowy zakup wymaga podania imienia i nazwiska, ponieważ konduktor w pociągu sprawdza również dane z dokumentu tożsamości.

Okazało się, że na wszystkich zakupionych biletach widnieje to samo imię oraz nazwisko. Na biletach pobieranych w sobotę przez pasażerów znajdowały się dane pani Katarzyny S., na wszystkich te same – informuje portal rynek-kolejowy.pl.

Do sprawy odniosło się już PKP Intercity. "W dniu 5 stycznia 2019 r. w systemie sprzedaży internetowej e-IC wystąpiła usterka, która spowodowała, że pobierane bilety (w formacie PDF) zawierają zmienione dane właściciela biletu. PKP Intercity podejmuje działania mające na celu przywrócenie prawidłowych danych na biletach. Osoby, które zakupiły bilet przed wystąpieniem usterki, bezpośrednio po zakupie otrzymały na swój adres e-mail bilet w postaci załącznika PDF, zawierający prawidłowe dane. Niezależnie od tego, podróżni mogą odbywać przejazdy na podstawie biletu z danymi zmienionymi w wyniku usterki. Bilety takie będą uznawane przez drużyny konduktorskie. Za zaistniałe utrudnienia przepraszamy i zapewniamy, że prowadzimy niezbędne działania, które pozwolą na wyeliminowanie błędu" – informuje PKP Intercity w komunikacie zamieszczonym na stronie internetowej.

Czytaj też:
Rosyjscy hakerzy zaatakowali konto Wałęsy? "Dziś w nocy była próba"
Czytaj też:
Nowacka chce rozdziału Kościoła od państwa. W Święto Trzech Króli pokazała projekt

Źródło: rynek-kolejowy.pl, PKP Intercity
Czytaj także