"Do Rzeczy" wśród najbardziej opiniotwórczych tygodników w maju

"Do Rzeczy" wśród najbardziej opiniotwórczych tygodników w maju

Dodano: 
"Do Rzeczy" nr 23: Jak daliśmy się przestraszyć COVID-19
"Do Rzeczy" nr 23: Jak daliśmy się przestraszyć COVID-19
"Do Rzeczy" jest wiceliderem wśród najbardziej opiniotwórczych tygodników i dwutygodników w maju – informuje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).

W ubiegłym miesiącu "Do Rzeczy" było cytowane 374 razy (w kwietniu 542). Nasz tygodnik wyprzedza jedynie "Gazeta Polska" (399 cytowań). Na kolejnych miejscach w rankingu znalazły się: "Sieci" (176 wzmianek), "Gala" (152) i "Newsweek" (96).

W zestawieniu najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych w maju "Do Rzeczy" zajęło 8. miejsce. Liderem jest "Rzeczpospolita", która była cytowana w mediach 3 415 razy. Za nią, z wynikiem 2 388 znalazła się "Gazeta Wyborcza". Natomiast podium w tej kategorii zamyka "Super Express" z 1 734 wzmiankami.

Z kolei ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce wygrał portal Onet, który w maju był cytowany aż 5 523 razy. Drugie miejsce zajęło radio RMF FM (4 716), natomiast trzecie – "Rzeczpospolita" (3 415).

Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie 49 405 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji, oraz portali internetowych, w których pojawiały się nazwy mediów prasowych; portali internetowych; stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. Badanie dotyczy okresu 1-31 maja 2020 roku.

Pełny raport jest dostępny na stronie internetowej Instytutu Monitorowania Mediów.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów
Czytaj także