Powstanie warszawskie w "New York Times". Sponsorem polski milioner

Powstanie warszawskie w "New York Times". Sponsorem polski milioner

Dodano: 
Godzina "W" w centrum Warszawy
Godzina "W" w centrum WarszawyŹródło:PAP / Jacek Turczyk
W amerykańskim dzienniku "New York Times" opublikowano materiał o powstaniu warszawskim, którego sponsorem jest jeden z najbogatszych Polaków, Wiesław Włodarski.

"1 sierpnia 1944 roku ludzkość zapamięta jako dzień, w którym dokonał się jeden z najbardziej heroicznych aktów odwagi w walce o wolność ze złem w najczystszej postaci" – czytamy w materiale o powstaniu zamieszczonym na łamach "NYT".

Artykuł zawiera najważniejsze informacje o powstaniu, a także zdjęcia ze zbiorów Muzeum Powstania Warszawskiego. Pod tekstem zamieszczono adnotację, że jego sponsorem jest Wiesław Włodarski, polski milioner i prezes spółki FoodCare.

W tym roku Włodarski z majątkiem wycenianym na 700 mln zł zajął 55. miejsce na liście 100 najbogatszych Polaków opracowanej przez "Wprost". Koncern biznesmena kojarzony jest przede wszystkim z takimi markami jak Black, Tiger czy Frugo.

Fragment materiału o powstaniu warszawskim, który ukazał się w "NYT"

Źródło: Wprost / TVP Info / New York Times
Czytaj także